مشاوره هوشمند سازی ساختمان طراحی و اجراء

  • خانه
  • /
  • service
  • /
  • مشاوره هوشمند سازی ساختمان طراحی و اجراء

اگر بدنبال ( مشاوره هوشمند سازی ساختمان ) هستید، پس به احتمال زیاد جزء دو دسته زیر خواهید بود :

1-برقکار و یا پیمانکار ساختمان هستید

2-ساختمانی در حال ساخت دارید و قصد هوشمند آنرا دارید

اگر جزء دسته اول هستید و به عنوان یک برقکار ساختمان قصد دارید در زمینه هوشمند سازی ساختمان و خانه هوشمند اطلاعات بدست آورید سعی می کنیم با طرح سوال ها و پاسخ هایی شما را در این زمینه یعنی انتخاب بهترین خانه هوشمند کمک کنیم .

و اگر در حال ساخت ساختمان هستید و قصد هوشمند سازی ساختمان را دارید و این عبارت را جستجو کرده اید پس مطمئن هستیم که جهت هوشمند سازی ساختمان خود با چند شرکت یا محصول مختلف آشنا شده اید و اکنون در مرحله سخت تصمیم گیری مانده اید کدام برند یا شرکت را انتخاب کنید

مشاوره هوشمند سازی ساختمان ( مشاوره خانه هوشمند )


تصمیم سخت ولی مهم :

به شما حق می دهم که نتوانید براحتی تصمیم بگیرید ولی این را بدانید که تصمیم مهمی را باید بگیرید چرا که ممکن است با یک انتخاب مناسب و بجا سود خوب و امکانات و آسایش زیادی را برایتان فراهم شود و بالعکس نیز با یک انتخاب بد دچار دردسر و ضرر زیادی شوید پس برای تصمیم گیری عجله نکنید و با مشورت با افراد خبره بهترین انتخاب را انجام دهید ما در کنارتان هستیم تا به شما مشاوره هوشمند سازی دهیم که کدام سیستم هوشمند را انتخاب کنید.

مشاوره هوشمند سازی ساختمان
مشاوره هوشمند سازی ساختمان

نکات مهم و تاثیر گذار درمشاوره هوشمند سازی ساختمان :

در خانه هوشمند مباحث مختلفی جهت تصمیم گیری وجود دارد که متناسب با آن مباحث و اولویت هر کدام می توان بهترین انتخاب را انجام داد ولی نکته مهم اینجاست که اولویت های هر فرد با دیگری متفاوت است برای مثال اولویت شخصی که ساختمان را جهت فروش در یک منطقه متوسط می سازد با شخصی که ساختمان را در محله ای لوکس جهت فروش می سازد متفاوت است و همین شخص نیز اولویت های متفاوتی با شخصی که ساختمان را برای استفاده شخصی می سازد خواهد داشت .

بنابراین باید اولویت ها را مشخص و متناسب با آنها تصمیم گرفت .

اولویت بندی خواسته ها  :

اولین گام در مشاوره هوشمند سازی ساختمان ، اولویت بندی کردن خواسته های مشتریان می باشد.

به صورت کلی افرادی که قصد هوشمند سازی ساختمان را دارند به سه دسته تقسیم می شوند که هر کدام اولویت بندی متفاوتی خواهند داشت .
پس اولویت های این افراد به صورت لیست وار عبارتند از :

کیفیت- قیمت – ظاهر – امکانات – ارزش نسبت به قیمت – گارانتی – خدمات – نحوه عملکرد – نحوه پیاده سازی خانه هوشمند و ……

الف)افرادی که قصد ساخت و فروش ساختمان را در مناطق متوسطه شهر دارند

هدف این افراد از استفاده از هوشمند سازی و خانه هوشمند بالا بردن امکانات و افزایش زیبایی ساختمان بگونه ای است که باعث جذب مشتریان برای خرید سریع تر واحدها و حتی بالا رفتن قیمت ساختمان بشود. در نتیجه سود آوری بیشتر برای سازنده است پس باید اولویت های خاصی را برای این افراد در نظر گرفت .

پس یکی از مهم ترین مواردی که در جلسه های مشاوره هوشمند سازی ساختمان راجب آن بحث میشود این است که هدف شما از هوشمند سازی منزل یا ساختمانتان چه چیزی هست.

1- قیمت هوشمند سازی ساختمان  :

هزینه هوشمند سازی

بازگشت سرمایه با هوشمند هوشمند سازی

اولین اولویت برای این دسته از افراد قیمت سیستم هوشمند یا تجهیزات هوشمند سازی مورد نظر است که باید در حدی باشد که هزینه های تمام شده ساختمان را زیاد از حد بالا نبرد پس برای این دسته از افراد متناسب با کشش منطقه مورد نظر محصولات باید در کمترین و یا متناسب ترین حالت قیمتی باشند.

نکته مهم برای این افراد این است که باید بدانند کلا اجرای سیستم هوشمند مناسب بلا شک برای آنها سود آوری خواهد داشت چراکه هم باعث افزایش قیمت ملک خواهد شد و هم وجه تمایز بسیار مناسبی با ملک های اطراف و رقیب ایجاد خواهد کرد.
همچنین این دسته می توانند قسمتی از ساختمان را تجهیز کنند مثلا فقط سالن و آشپزخانه را مد نظر قرار دهند و این قسمت ها را تجهیز کنند .

مشاوران خانه هوشمند کیانیک ،در جلسه ی مشاوره هوشمند سازی پلن های مختلفی را به شما ارائه می دهند تا بتوانید بر اساس بودجه ی خود بهترین بهره وری را داشته باشید.

2- ارزش آوری ( ارزش افزوده ) هوشمند سازی

دومین مورد قابل بحث در مشاوره هوشمندسازی ساختمان ارزش آوری محصولات هوشمند است . یعنی با مشخص کردن ارزش آوری محصولات میتوانید انتخاب هوشمندانه ای را داشته باشید.

به این معنی است که محصولی که برای هوشمند سازی استفاده می کنند باعث سود آوری برای سازنده خواهد شد به این گونه که در یک گام می تواند باعث افزایش قیمت فروش واحد شود و برای مثال اگر برای هر واحد 5 میلیون تومان هزینه کنید فروش واحد 10 میلیون تومان افزایش یابد یعنی 5 میلیون تومان سود برای سازنده و در گام بعدی سیستم هوشمند باعث می شود که واحد مورد نظر از واحدهای مشابه که در همان منطقه ساخته شده نظر مشتری را بیشتر به خود جلب کرده و باعث فروش سریع تر واحد و در نتیجه بازگشت سریع تر سرمایه به سمت سازنده خواهد شد .

3- ظاهر محصول

  • ظاهر شیک محصولات لمسی

سومین اولویت برای ای دسته افراد ظاهر وسایل هوشمند سازی است.برای آنکه مشتریان مجذوب واحدهای در حال فروش شوند باید سیستم های بکار رفته دارای ظاهری شیک و مدرن باشد بطوریکه نگاه مشتری را به خود جلب کند و مشتری با دیدن آن محصول لذت برده و از واحد خوشش بیاید .

پس سعی کنید از محصولات لوکس و با رنگهایی متمایز استفاده کنید برای مثال بر روی یک دیوار کاملا سفید از محصولات مشکی و تیره استفاده کنید تا خودنمایی کنند و نگاه بیننده را به خود بکشاند .

4- امکانات خانه هوشمند

یکی دیگر از مهم ترین موارد قابل بحث در مشاوره هوشمند سازی امکانات مدنظر است .در معرفی ساختمان در لحظه فروش و پرزنت واحد امکانات بسیار مهم هستند و امکانات خانه هوشمند می تواند نظر مشتری را به خود جلب کند چرا که امکانات و یا تعریفاتی از جمله سنگ فلان ، سرامیک فلان برند و کابینت برند فلان را همیشه و در هر ساختمانی بیان می کنند اینجا برنده کسی است که بتواند از امکاناتی خاص و جدید حرف بزند برای مثال عنوان کنترل سیستم روشنایی واحد هوشمند است و یا می توانید توسط نرم افزار موبایل سرمایش گرمایش واحد را قبل از رسیدن به منزل کنترل کنید این امکانات گوش هر مشتری را تیز خواهد کرد و خواهان این واحد خواهد شد .

5- نحوه اجرا سیم کشی خانه هوشمند

یکی از مسائل مهم دیگر از دید سازندگان نحوه اجرای یک سیستم و زمان اجرای آن است چرا که گاها سرعت ساخت یک ساختمان بسیار مهم می باشد و سازنده نمی خواهد با انتخاب سیستمی باعث به تاخیر انداختن پایان پروژه شود پس به دنبال سیستم هایی هستند که سرعت اجرای بالایی داشته باشد و زمان پروزه را طولانی تر نکند .

مشاوره هوشمند سازی ساختمان

6- کیفیت محصول ( تجهیزات هوشمند سازی ساختمان )

متاسفانه یکی از آخرین اولویت ها برای این دسته از افراد کیفیت محصول است البته همین که برخی سازندگان کیفیت را وارد اولویت بندی خود می کنند، هر چند اواخر کار باز هم خوب است.

چرا که برخی از سازندگان اهمیتی به کیفیت محصول نمی دهند و به قول خودشان فقط کافیست در مرحله فروش سیستم کار کند بعد از آن دیگر با خریداران است در صورتیکه با انتخاب محصول با کیفیت باعث رضایت مشتری و افزایش مشتریان جدید خواهد شد .

7- خدمات و گارانتی محصولات هوشمند سازی

درجلسات مشاوره هوشمند سازی ساختمان معمولا سوال اکثر مشتریان خانه هوشمند این است که چند سال محصولات هوشمند سازی شما گارانتی دارند؟

چرا که خدمات شرکت ارائه دهنده و گارانتی نیز میتواند به عنوان برگی برنده باشد تا آن ها نیز آن را به مشتری خود ارائه کنند البته مواردی هم پیش آمده که سازنده خواهان کاهش قیمت در قبال کاهش مدت گارانتی است یعنی محصول با 4 سال گارانتی را با 10 درصد تخفیف و 2 سال گارانتی می خواهد تا هزینه را کاهش دهد .

نتیجه گیری :

برای این دسته افراد می توان سیستم های نیمه هوشمند و یا صرفا لمسی را در نظر گرفت که فقط از جنبه ظاهری ساختمان را لوکس تر جلوه می دهند و یا سیستم های نیمه هوشمند که امکانات جالبی را می توانند با هزینه بسیار کمی فراهم کنند البته که سعی شود از کیفیت محصول کم نشود یعنی اگر قیمت محصولی با کیفیت خوب بالاتر می آید می توانید قسمتی از ساختمان را بجای کل ساختمان اجرا کنید .

خدمات مشاوره هوشمند سازی ساختمان کیانیک در تمامی مراحل پشتیبان شما خواهد بود.